Dňa 16.3.2021 uskutočnila skupinka troch ľudí svoj nákup v prievidzkom LIDL bez prekrytia horných dýchacích ciest a úplne bez problémov. Ako? Postupovali podľa návodu uvedeného v článku SLAVES ONLY (LEN PRE OTROKOV) a tak, ako bolo v ňom odporúčané, mali so sebou vytlačené vyjadrenie zákazníckeho servisu LIDL.
Prepis-video-zaznam-nakupu-v-LIDL-1Vyjadrenie zákazníckeho servisu LIDL nos so sebou pri každej návšteve predajne LIDL. Zamestnanci spoločnosti LIDL a strážnej služby si Ťa nemusia zapamätať.
Odpoved-z-LIDLV prípade, že narazíš na nie veľmi uvedomelých zamestnancov predajne LIDL, alebo zamestnancov bezpečnostnej služby okrem trestného oznámenia môžeš podať aj sťažnosť na SOI.
Priklad-staznosti-na-SOI-1SLOBODA A SLÁVA!
34 Odpovedí
Ehm, ved nemate kamosov? Dajte sa 10 dokopy na nakup, a potom SBS pojde na WC.
Ale usmev na tvar a ziadne provokacie. Tak, ako v roku 2019.
Ak neporazis protivnika hrubou silou (aj keby, tak nechci ho ubit, je to len clovek), stale ho mozes ustvat (unavit). Je to len jedna z mnoha taktik..
Ja sa chcem len spytat ze co mam napisat lidl servis ze aby sa vyjadryli k covid 19 a tym sa potom preukazovat ci ako
Nemusíte písať nič. Môžete si vyjadrenie LIDL stiahnuť dolu v tomto článku, ktorý ste si práve prečítali. Následne si ho vytlačte a to noste so sebou.
To som pisal na margo tych SBS v Auparku… Nie LIDL.
Poprosil by som o zaslanie vyjadrenia spoločnosti Lidl o nosení respiratorov na území Slovenska ďakujem
Vyjadrenie si môžete stiahnuť tu: https://samvojakvpoli.sk/sloboda-a-slava/slaves-only-len-pre-otrokov/
Nachádza sa v predchádzajúcom článku
Kde nájdem to vyjadrenie Lidl k prekrytiu hornycjdýchacích ciest?
Pozri odpoveď Štefanovi.
Chcel by som to aj ja to vyjadrenie od spolocnosty lidl
Pozri odpoveď Štefanovi.
Huraa?Ak uplatním vyjadrenie spoločnosti k dobrovoľnosti prekrytia horných dýchacích ciest, je nutné sa preukázať negat. testom?
Nechcem sa dať testovať.
Nie, opatrenia sú podľa nich dobrovoľné.
Pracovnici SBS porušili zakon a to v tom, že:
Zákon č. 473/2005 Z. z.
Zákon o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti)
§ 52
(1) Osoba poverená výkonom fyzickej ochrany, pátrania, odbornej prípravy a poradenstva nesmie pri plnení úloh podľa tohto zákona používať žiadny spôsob maskovania tváre.
Treba to hovoriť každému SBSkárovi a hneď ho nahlásiť na príslušné Krajské riaditeľstvo PZ. On vyžaduje od vás dodržiavanie všeobecne nezáväzných právnych predpisov a on nedodržiava skutočný existujúci zákon. Pardónovania bolo dosť !
Mam cerstvu skusenost, ze sluzbukonajuci policajt na linke 158 odmietal tento nezakonny stav riesit.
Akurat som dopisal podnet na inspekciu policajneho zboru SR a subezne to odoslem aj na okresnu prokuraturu. Nie je mozne, aby policajt odmietol riesit pachanie priestupku a toleroval nezakonny stav s trapnym odvolavanim sa na akusi vyhlasku.
Kto chce, moze sa inspirovat, pripadne upozornit na pripadne nedostatky:
———————————————————————————-
PODNET na prešetrenie konania vo veci nečinnosti príslušníka PZ SR po oznámení páchania priestupku.
Dňa 21.4.2021 o 12:26 som na linku 158 mobilným prístrojom v katastri Dubnice nad Váhom oznámil páchanie
priestupku na úseku zákona č. 473/2005 Z.z. Popísal som skutkový stav s uvedením miesta kde k priestupku došlo
a osobu ktorá priestupok páchala/pácha.
Pracovnik SBS vo výkone fyzickej ochrany pre obchodnú prevádzku Lidl v Dubnici nad Váhom v danom čase
porušoval § 52, odstavec 1, zákona č. 473/2005 Z.z., – maskoval svoju tvár pravdepodobne respirátorom.
Službukonajúci príslušník PZ SR na linke 158 odmietol riešiť monou oznámené páchanie priestupku na úseku
zákona o SBS a odvolával sa na vyhlášku (ktorá je podriadená zákonom) vydanú hlavným hygienikom SR, aj napriek
upozorneniu na fakt, že zákon je nadradený vyhláškam a odmietol riešiť trvajúci priestupok.
Po dôkladnom preštudovaní zákona 473/2005 Z.z je zrejmé a nepochybné, že na § 52 (1) zákona č. 473/2005 Z.z
nie je žiadna zákonná výnimka a ustanovenie je kogentné.
V podstate z toho vyplýva, že výkon fyzickej ochrany podľa predmetného zákona sa môže vykonávať len bez
maskovania tváre, alebo nevykonávať vôbec, pretože zákon maskovanie tváre nepripúšťa, priamo a jednoznačne ho
zakazuje bez ohľadu na dôvod.
Nie je možné tento stav zmeniť nižším právnym predpisom.
Nejde jedno aj druhé zároveň, pretože by sa jednalo o nezákonný stav.
Prislušník PZ SR prisahal, že sa bude riadiť ústavou a zákonmi, nie ich porušovať, alebo konať svojvoľne mimo
zákona.
Neriešenie resp. snaha o neriešenie nahlásaného priestupku so zakona a nezabránenie v jeho ďaľšom pokračovaní,
je v rozpore so služobnou prísahou a zákonmi.
Odvolávať sa na vyhlášku keď sa jedná o nezákonný stav a pritom ignorovať fakt, že zákony majú vyššiu právnu
moc ako vyhlášky, je hrubá neznalosť elementárneho práva. Nie je možné stavať vyhlášky na úroveň právnej sily
zákonov. To je popieranie základov legislatívneho stavu.
Policajti by tento fakt mali ovládať bez pardonu. Zákon je pre nich „písmom svätým“ a sú za dodržiavanie a
vynucovanie zákona platení daňovými poplatníkmi SR. NEZNALOSŤ zákona neospravedlňuje. Zákony su záväzné pre
všetkých, na rozdiel od nižších pravnych predpisov.
V legislatíve platí pevná zásada „Lex superior derogat legi inferiori“ a hierarchiu prednosti právnych
predpisov priamo ustanovuje zákon č. 400/2015 Z.z.
Prednosť zákona v systéme právnych predpisov znamená, že všetky ostatné právne predpisy musia zo zákona
vyplývať, byť s ním v súlade a neodporovať mu. To znamená, že ak v praxi dôjde k situácii, že právny predpis
nižšej právnej sily odporuje právnemu predpisu vyššej právnej sily, treba postupovať podľa predpisu s vyššou
právnou silou.
PREDMETNÉ USTANOVENIA zákona súvisiace s podaním podnetu:
Zákon č. 473/2005 Z.z
Výkon fyzickej ochrany, pátrania, odbornej prípravy a poradenstva
§ 52
(1) Osoba poverená výkonom fyzickej ochrany, pátrania, odbornej prípravy a poradenstva NESMIE pri plnení úloh
podľa tohto zákona používať žiadny spôsob maskovania tváre.
———————-
Zákon č. 473/2005 Z.z
Priestupky na úseku súkromnej bezpečnosti
§ 92
(1) Priestupku na úseku súkromnej bezpečnosti sa dopustí ten, kto
f) nesplní inú povinnosť, ako je uvedená v písmenách a) až e), ustanovenú týmto zákonom, osobitným predpisom
upravujúcim profesionálnu cezhraničnú prepravu eurovej hotovosti cestnou dopravou1a) alebo na ich základe.
Dobry den nevite jak je to v Čr?
Kdyžtak žiju blízko Liberce
Pozrite si odpoveď napísanú pre Božu.
Jde to i v čechách pro lidl?
Vyskúšajte to. Stiahnite si stanovisko LIDL na Slovensku a pošlite ho do LIDL u Vás v ČR s požiadavkou o stanovisko. Uvidíte, ako zareagujú. Dajte vedieť, ako to dopadlo.
Dnes mi nebol umožnený vstup do predajne Lidl bez respiratora. Mal som prekryté dýchacie cesty šatkou. Predajňa Bratislava Dúbravka
Skúste to najbližšie s vytlačeným stanoviskom LIDL, ktoré sme zverejnili a dajte vedieť, ako to dopadlo.
Na toto som ho upozornil, povedal že je to haox. Tak isto mi odmietol dať písomné potvrdenie, že preberá zodpovednosť za prípadné zdravotné komplikácie pri nasadení respiratora.
Postupovali ste presne podľa návodu odporúčaného v článku https://samvojakvpoli.sk/sloboda-a-slava/slaves-only-len-pre-otrokov/ a zavolali ste si nakoniec aj vedúcu? Prosím, presne popíšte postup, ktorým ste postupovali, aby sme ho tu mohli rozobrať.
Do predajne som vstupoval s prekrytými dýchacími cestami šatkou. Vo vnútri ma zastavil pracovník vykonávajúci ostrahu, maskovaný respiratorom. Žiadal aby som si nasadil respirator lebo inak ma nemôže pustiť do predajne a musí ma vyviesť. Tiež niečo splietal že tam mal už v ten deň 3x štátnych policajtov kvôli tomu že ľudia nemali respirator. Odmietol som si nasadiť respirator. Opýtal som sa ho či je ochotný niesť zodpovednosť za prípadné zdravotné komplikácie suvisiace s respiratorom povedal že áno. Tak som mu povedal že to spíšeme na papier. To odmietol. Potom som mu povedal, že vedenie spoločnosti Lidl uviedlo, že nemôže nútiť ľudí nasadzovať si respirator. Na to mi povedal že je to hoax a trval na svojom a že to si on nevymyslel. Na to som mu povedal že to ale vynucuje. Pracovník ma naďalej odmietal vpustiť do predajne. Na to som sa 2x nadýchol a za jeho doprovodu opustil predajňu. Písal som na zákaznícku linku a informoval ich o celej situácií. Čakám na odpoveď.
V takomto prípade Vám navrhujem dodržať odporúčaný postup uvedený v článku https://samvojakvpoli.sk/sloboda-a-slava/slaves-only-len-pre-otrokov/. Prosím, dajte potom vedieť výsledok. Opakujem, starostlivo si naštudujte odporúčaný postup a následne ho aj použite.
Toto je odpoveď spol. LIDL na moju sťažnosť, že na mňa SBS-kár zavolal políciu, lebo som nemala rúško!!!
Reference #415232674: LIDL
Reçu : mardi 23. mars 2021 13:39
De: hotline@lidl.sk
À: noemididio@protonmail.com
Dobrý deň, pani ………………,
ďakujeme za Váš e-mail z 22. 3. 2021.
V obchodoch je od 8. 3. 2021 povinné nosenie respirátora FFP2. Táto povinnosť sa netýka deti do 6 rokov, osôb so závažnými poruchami autistického spektra a osôb so stredným a
ťažkým mentálnym alebo sluchovým postihnutím.
Vyhlášky Úradu verejného zdravotníctva a uznesenia vlády sú záväzné pre všetkých, pre zákazníkov i pre nás. Za ich nedodržiavanie hrozí pokuta všetkým subjektom. Zodpovednosť
za kontrolu a dodržiavanie platných opatrení má príslušník externej Súkromnej bezpečnostnej služby. V prípade ak zákazník nebude reagovať na výzvu o nasadenie FFP2 respirátora
či nebude dodržiavať iné aktuálne platné opatrenia, budeme musieť kontaktovať Políciu.
Spoliehame na zodpovednosť a ohľaduplnosť zákazníkov. Pri návšteve našich predajní Vás prosíme o dodržiavanie odporučených hygienických opatrení.
Odpovede na najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov nájdete pod týmto odkazom: http://www.lidl.sk/podpora
Prajeme Vám a Vaším rodinám veľa zdravia.
S pozdravom
Kateřina Kolářová
Zákaznícky servis
Tel.: 0800 00 50 95
Web: http://www.lidl.sk/kontakt
Lidl Slovenská republika, v.o.s, Ružinovská 1/E, 821 02 Bratislava, IČO: 35793783
Štatutárny orgán: Lidl Holding Slovenská republika, s.r.o.
Registrácia: Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sr, vložka č. 1160/B
Zákonné informácie o ochrane osobných údajov nájdete na našej webovej stránke na https://www.lidl.sk/sk/Ochrana-osobnych-udajov-zakaznicky-servis.ht
Vidíte, ako je vhodné presne dodržať odporúčaný postup uvedený v článku https://samvojakvpoli.sk/sloboda-a-slava/slaves-only-len-pre-otrokov/. Na to, čo ste napísali do LIDL, oni v týchto podmienkach nemohli reagovať inak. Je veľmi dôležité, čo im napíšete. Aj tak si všimnite, že napísali: „prosíme o dodržiavanie odporučených hygienických opatrení“. Opakujem – odporučených. Natočili ste si SBS-kára na mobil? Ak nie, tak to bola chyba. Nemáte žiadne dôkazy. Ak áno, môžete podať trestné oznámenie. Vzor sa nachádza v tomto článku https://samvojakvpoli.sk/sloboda-a-slava/ako-postupovat-pri-odmietnuti-vyzvy-na-obmedzenie-dychania/.Rovnako v takomto prípade podajte podnet aj na bezpečnostnú službu na Krajské riaditeľstvo PZ, kam patrí LIDL, kde sa skutok stal. Vzor nájdete tiež v článku https://samvojakvpoli.sk/sloboda-a-slava/ako-postupovat-pri-odmietnuti-vyzvy-na-obmedzenie-dychania/. V článku https://samvojakvpoli.sk/sloboda-a-slava/potvrdene-v-lidl-nakupite-bez-respiratora-ffp2/ nájdete tiež vzor sťažnosti na SOI. Opakujem. Ak ste to natočili, podajte všetky tri podania. Ak nie, potom nemôžete urobiť nič a to je škoda. V každom prípade máte možnosť to urobiť nabudúce lepšie. Je to škola života.
žiaľ nie je to tak :-((((: mne napísali toto:
Dobrý deň, pani Komzalová,
ďakujeme za Váš e-mail z 23. 3. 2021.
V obchodoch je od 8. 3. 2021 povinné nosenie respirátora FFP2. Táto povinnosť sa netýka deti do 6 rokov, osôb so závažnými poruchami autistického spektra a osôb so stredným a ťažkým mentálnym alebo sluchovým postihnutím.
Vyhlášky Úradu verejného zdravotníctva a uznesenia vlády sú záväzné pre všetkých, pre zákazníkov i pre nás. Za ich nedodržiavanie hrozí pokuta všetkým subjektom. Zodpovednosť za kontrolu a dodržiavanie platných opatrení má príslušník externej Súkromnej bezpečnostnej služby. V prípade ak zákazník nebude reagovať na výzvu o nasadenie FFP2 respirátora či nebude dodržiavať iné aktuálne platné opatrenia, budeme musieť kontaktovať Políciu.
Spoliehame na zodpovednosť a ohľaduplnosť zákazníkov. Pri návšteve našich predajní Vás prosíme o dodržiavanie odporučených hygienických opatrení.
Odpovede na najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov nájdete pod týmto odkazom: http://www.lidl.sk/podpora
Prajeme Vám a Vaším rodinám veľa zdravia.
S pozdravom
Kateřina Kolářová
Zákaznícky servis
Tel.: 0800 00 50 95
Web: http://www.lidl.sk/kontakt
Lidl Slovenská republika, v.o.s, Ružinovská 1/E, 821 02 Bratislava, IČO: 35793783
Štatutárny orgán: Lidl Holding Slovenská republika, s.r.o.
Registrácia: Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sr, vložka č. 1160/B
Zákonné informácie o ochrane osobných údajov nájdete na našej webovej stránke na https://www.lidl.sk/sk/Ochrana-osobnych-udajov-zakaznicky-servis.htm
Prosím, pozrite si odpoveď na komentár NOEMI.
Zdravim. Isla som to teda vyskusat. Nosila som stit doteraz ako Fico ?. Nabehla som tam bez nicoho, vyberala zeleninu, a v tom sa zjavila NAKA ?, ze kde mam respirator. Tak som s nim skecla, a upornila ho aj nato, ze zakon porusuje on, pretoze ma prekrytu tvar..atd
Vysvetlila som mu, co som mu dala za papier do ruk a veselo sme si s muzom nakupili bez respiratora. ✌️ Ale tento sbskar je trosku taka makota, pojdem vyskusat este tu pri dome, tam su jak tigre v klietke!! Tam volali na mna singalov, ked som nemala rusko. Uvidim ci mi to prejde tam. Diky moc.
Presne toto isté poslali aj mne na moju sťažnosť.
Dnes 11.9.2021 17:05 Sluzbukonajuci pracovnik SBS menom Martin Šmarik v spol. Lidl Žilina ul. Bajzová 8218/39A, mi znemoznil nakup, s tym ze nemam nasadene rusko, chcel som si to zdokumentovat zaznamom, co odmietol a zacal mi prekryvat telefon a zaroven mi z ruky bral nakup, jeho tvrdenie bolo, ze na to nemam pravo (pouzivat v interieri fotoaparat) a po preukazani vyjadrenia Lidlu o nemoznosti vymahat dodrziavania nosenia rusok, odpovedal ze to ukazuju vsetci, ale u neho to neprejde. Dalej bolo ocividne ze bol pod vplyvom alkoholu v sluzbe….